Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



rasa hebat lah bhai .!

assalamualikum !

pe yang rasa hebat tu ?
dan buat sekian kalinya tangan aku keja lebam .
pagi tadi masa rehat aku belasah budak tingkatan 4 lelaki .
sebab ?
dia telah menipu aku .
meyh aku ceritakan .

masa rehat tu aku lepak dengan kawan-2 dalam kelas . sebab nak ulang kajikan .
pastu kawan aku nie shafiq nie die pangil aku kata dax tigkatan 4 pangil . dah keluar kelas tu aku pergi lah kat dax lelaki tingkatan 4 tu . dia kata cikgu panggil aku pun masuk lah kat bilik pendidikkan seni tu . bila masuk jep aku teng0k keadaan sekeliling . nampak cikgu dan tanya kenapa pangil aku kan . pastu geng budak-2 lelaki b0leh ketawakan aku . dah bengang aku terus keluar . belagak c00l .

dalam berapa minit kemudian , dia buat benda yang sama kat kawan aku . aku pun apa lagi pergi kat dia pastu jerit kat telinga dia "penipu" dengan kuat . x cukup lagi aku aku keluar kat tangan aku tu ada buku tulis agama . aku tarik baju lalu menumbuk perut ,terajang dia punya b0nt0t dengan tut ... sampai kat depan budak-2 lelaki yang tengah lepak . aku pukul bertalu-talu lah bhai dengan menggunakan buku tulis agama islam yang ade kat tangan aku . teballah weyh buku agama islam tu . padan muka . puas hati aku terajang tumbuk . dak lelaki tu tinggi meyh . encem tu bly lah . tapi aku x minat . huahuahua . k tu jep le . 0ud dulu . keep in t0uch .


Photobucket

Labels: