Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



kesian kepada mereka

assalammualikum ! hell0 eblibadi .

skunk nie mahu cerita . pasal apa yang aku nampak pada petang tadi .

masa tu dalam pukul 4 lebih aku bersiap sedia mahu pergi ke bandar dengan abang aku . aku menaiki bas kerana kereta aku semua besar-besar abang aku takut nak bawak sebab abang aku biasa bawa kereta kancil atau viva jep . jadi terpaksa lah aku dengan abang aku menaiki bas .

setelah aku menaiki bas , berapa minit begitu . ades sebuah keluarga yang terdiri dari pada bapa , ibu , dan anak 5 kecil berjantina lelaki . aku bukan apa . aku kesian teng0k keluarga dia ., pakaian macam mahu pergi kebun . maybe tiada kereta just ade m0t0 jep k0t . nak bayar duit bas pun tadi tercari-cari di dalam p0ket.

aku rasa dia mahu pergi bandar sebab mahu beli baju raya , ye lah sebab raya dah nak tiba . masa aku tengok die 0rang pun macam nak nagis tau . seri0usly aku tak b0leh teng0k 0wunk macam tu . rasa nak t0l0ng . aku tengah p0kai . p0ket aku sendiri un kering .

s0 aku harap raya tahun ni dia 0wunk bergembira lah kan . amin ., :D

Photobucket

Labels: