Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



bl0g bertuka wajah .



assalammualikum dan hell0 eblibadi .

empat hari lagi kita akan menyambut hari raya . setalah sebulan kita berpuasa akhirnya
kita beraya dan itu adalah kemenangan bagi setiap umat islam yang telah berjaya berpuasa . maka setelah tiba hari raya , hantu , jin , dll akan keluar untuk melakukan tugasnya .s0 ary niew kita happy-2 yaw .
BTW , bukan bende nie aku nak bualkan . aku mahu tunjukan yang bl0g aku telah di perbaharui . sejak semalam .sampai sakit badan aku d0x depan b0b0 jep . makl0m lah hari raya nak dekat semua musty lah kena yang baru-2 kan . tp aku punya cl0ur backgr0und jep yang still wrna biru .cuma c0rak jep lain , header aku pun k0wunk teng0k lah dah bertuka .



yang atas tu yang lama punya , yang bawah nie yang baru . k0wunk teng0k yang ats lawa ke yang bawah ? bl0g aku jugak tukar link tau .

kalau dulu http://yayabecoolgurl.blogspot.com .

sekarang http://blogbudaxremaja.blogspot.com

0uh ye , bl0g aku x fem0s s0 x yahlah c0men kn . cantik x bl0g aku ? aku teng0k cantik jep . lagu pun aku tukar . lagu tu best w0w ! kalau kau w0unk nak tahu tajuk nye cari kat y0utube k . aku ch0w .

n0ta dari BUDAXREMAJABER-BL0G 1 :- cantik tak bl0g aku . please c0men .

n0ta dari BUDAXREMAJABER-BL0G 2 :- hari ini aku mahu bukti dan kepastian , aku dah
penat memikirkannya .


Photobucket

Labels: