Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



n0 title

Assalamualikum ! ! !

Heyyo , aku sunggu busan le hari ini , hump ! kenapa aku rasa macam tu ?
tak faham le aku dengan perasaan aku semenja kebelakangan ni ! kekadnag aku blur ! kadang murung kalau kat school lak aku wat b0d0h jep . aisyeh lah weyh ! have s0mething wr0ng yang akan berlaku niew ! tapi apa ?
jangan jadi bnde yang bukan-2 sudah lew .

Hari semalam pun agak pelik bagi aku dan b0leh menyebabkan aku blur dan menagis ! .. agaknya kenapa ea ? takkan pasal ........ lak ann . tp memang bet0l le weyh ! hump ! ayat semalam tak b0leh blah lah weyh ! macam aku akan kehilangan sesuatu ,

btw ! malam tu aku menagis masa waktu lepas sahur dalam k0l 4 : 10 pagi tu aku terasa sesuatu yang bahagia tetapi dalam satu masa jugak bila aku terfikir balik . mimpi tu seakan tidak akan berlaku . tapi aku harap suatu hari nanti mimpi tu akan jadi knyataan bagi aku , aku taknak lah itu sekadar permainan dalam tid0 yang hanya mampu bagi aku bahagia dalam satu hari ....

ini tak adil bagi aku lah weyh ! aku tak nak happy dan dalam seklip mata mimpi tu akan hilang bagaikan benda yang tak akan aku dapat cari selama-2 nya ! 0key bye Photobucket

Labels: