Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



apa-2 je lah

Assalamualikum

Apa kabar kau 0rang ? hari ni aku rasa b0san gile-gile .sebab tak tahu nak buat apa . lagi satu myb hari ini, hari last aku 0n9 eefbee c0z malas nak 0n9 lagi k0wt .aku tengah tunggu si haziq 0n9 p x 0n9-2 un , knp ?

sambil-2 tu aku layan si yan t00 yang seb0k tak habis-2 suruh aku carikan awex jak . apa lah masalah dia niew ? kata malas nak awex tp seb0k suw0 aku carikan awex tuk diew . x faham aku .

kat sek0lah tadi aku ade ujian math , adess aii aku x baca buku meyh ! f0rmula-2 semua tak masuk 0tak aku , 0tak aku pagi tadi macam ting t0ng aka jam l0nceng yang sedang berbunyi dalam 0tak aku niew meyh !

hump ! hari khamis niew aku mahu jumpa c haziq tu . tapi tak tahu nak jumpa kat manew . aku harap tak de p0lis meyh . sebab aku tak de lessen and p0lis makin lama makin bertambah membuat r0ndaan . nanti aku takut tengah sy0k-2 bawa m0t0 kena tahan tepi ades .. bullshit nanti aku . masuk l0kap satu hari .

al0ng aku cakap budak umur 15 tahun , tahun nie b0leh amik lessen . betul ke ? wah aku nak amik masa 15 tahun lah . sebab tingkatan tiga abah aku cakap mahu beli kan aku m0tor . hehe !nanti senang nak gi mana-2 x yah nak takut-2 lagi an .

lagi lima hari hari jadi aku .hari jadi aku 21 hari bulan 8 0key s0 jangan lupa bagi hadia ye , huahuahuahua ! k lah aku nak layan benda lain . bubye .


Photobucket

Labels: