Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



imbas kembali !

assalammualikum:face8: :r:

0key hari nie aku tak sch00l sebab kaki aku mula membengkak di tempat xcden tu .

hump :face36: :r: masa aku makan nasi g0reng yang ibu masak untuk aku tadi , aku terhenti buat seketika dan mengalamun emoticon24. 0uh aku teringat masa 23 / 06 / 2011 (khamis) . kenapa dengan hari dan tarikh tu emoticon04 . aku teringat masa aku masak kan si dia nasi g0reng . aku sebel0m ni memang tak akan pegang senduk or sudip untuk memasak . tapi semanjak aku masak kan si dia nasi g0reng rasa best pulak emoticon31. aku suka masa tu teng0k si dia makan . dengan muka encem dia tu emoticon10. memang best waktu tu :face75: . pastu dia kata nasi g0reng yang aku masak tu sedap :4:. haha :r: sedap lah sangat . ngek ~ :r:

memang best bila di igat kan balik . aku simpan mem0ri tu dalam bl0g dengan k0tak yang ada dalam 0tak aku je lah . nanti kalau rindu flash back balik emoticon31. hehe :r:

k ur tu jep :r: aku nak kemas katil pulak :r: s0 akhir kata wassalammualikum and bubye emoticon14 .
Photobucket

Labels: