Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



b0san !

assalammualikum !

hari nie my big family datang lah meyh !
wah ser0n0k giler sebab macam hari raya je kan !
hehe ! best meyh !
dari nilai ke ayer bal0i !
hamb0i jauh tu !

pukul 12 : 44 am pulak tu sampai .
aku tak tidur satu hari pun aku tak kisah meyh !
sebab pagi-pagi buta aku b0leh bangun tidur tuk pergi sch00l !
haha !

tapi es0k ada bacaan yassiin !
kena duduk lama-lama . kaki aku dah lah tak b0leh duduk bawah !
0uh ! girl ! i hate this .! damn it !
and , and aku tak nak jumpa permpuan tu !
menyakit kan hati meyh !
macam mana-lah pakwe aku b0leh dapat minah macam tu !

ingat dia seni0ur aku aku takut kah !
aku lagi bnyak back up lah !
teng0k wa k0s0ng tapi belakang wa ade back up meyh !
perempuan kejadah , aku lagi mnyampah !

tap , tip , tup !
hang ni memang nak kene letup !
lah dengan aku !
haha !

0key ar aku mahu 0ud !
wassalam !

p/s : aku tak sabar nak jumpa dani and syed my juni0r . adik aku yang paling kacak kat sch00ls .
just adq angkat 0key ! haha


Photobucket

Labels: