Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



06 / 07 / 2011 (RABU)

assalammualikum ! emoticon31

wah :r: hari ni happy giler sebab tak belajar and ada kej0hanan sukan sek0lah :r:
and aku masuk sukan 4 kali 400:face64: :r:
walaupun kaki aku tengah sakit dan jalan pun tempang , alhamdulilah aku dapat n0mber dua .
tak lupa jugak aku pada rakan seperjuangan aku yang lari 4 kali 400 . iaitu

speed pertama juni0r aku , nama dia huda
speed ke-dua aku .
speed ke-tiga sama umur dengan aku , aku pangil dia chepah .
speed ke- empat sama jugak umur dengan aku , nama dia nazatul .
and yang last sekali penganti aku walaupun tak masuk . thank kepada dia sebab percayakan aku
afiqah kalau nak ke bl0g dia :99:

masa mula-mula sayu jugak bila cikgu-cikgu dan kawan-kawan aku cakap tak payah masuk . tapi aku berdegil jugak . 0yeh :r: s0 masuk dan dapat tempat ke dua macam ayat yang aku cakap tadi .

kawan-kawam kelas aku pun terkejut teng0k aku lari pecut . hahaha :r:
amacam :r: ingat kaki aku sakit tak b0leh lari ke :s:
haha :r: tapi masa nak balik tu kaki aku terus ber-nanah and darah keluar memancut .
uit :r: terbaik :r:

sebel0m aku mula-kan acara aku jadi jurugambar emoticonnajwa03 . aku snap emoticonnajwa03 , snap emoticonnajwa03 and snap emoticonnajwa03 .
kalau aku tahu b0leh bawak emoticonnajwa03 . aku bawak tadi :face21:.
hahaha !

0key lah aku tak tahu nak type apa lagi . s0 akhir kata wassalam .

p/s : tadi kat sek0lah aku jumpa budak sama macam pakwe aku meyh tapi dia juni0r aku nama dia dani haikal.
wah :119: kacak dia pun sama mcm pakwe aku . hehe . s0 jadi adik angkat aku jelah si juni0r tu .
Photobucket


Labels: