Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



saya tidak tahu

assalammualikum....

oh my dear....aku bosan dan tidak tahu mahu buat apa....lagi beberapa minggu sekolah akan tiba...
oh my god....aku blom bersedia tuk melihat muka cikgu-cikgu yang akan mengajar aku nanti...
bladak betul lah...

and aku malas mahu jumpa budak sorang ni....agak je lelaki tetapi merajuk mengalahkan permpuan....menyampah betul aku....duduk lagi-lagi nak depan aku....
aku tak gemar betul....mnyampah aku...welk...welk...welk....

dah lah malas aku mahu cerita....btw untuk korang kita dah masuk bulan apa????hehehe
bulan rejab nur hidayah....
halamak.....nama real keluar sudah..hahaha
c(:

Photobucket

Labels: