Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



kini berakhirlah cuti sekolah

assalammualikum :face60:

kini akan berakhirlah cuti sekolah....:face61: habis lah aku weyh...
keje folio sejarah pun aku blom siap...nanti kne baham aku dengan cikgu harimau tu...:face53:
kenapalah cuti sekolah tak boleh ditunda kan lagi dua minggu..:face63:
kalau ditangguhkan kan best...:face64:

hish....habis ..habis ...habis...mak aku taknak sekolah.....
sekolah kadang-kadnag best kadang tak best....
hump ! aku harap nanti hari isnin keluar berita yang sebgini rupa...

cuti sekolah akan ditundakan kerana setiap bangunn sekolah telah musnah...
perh !!!! memang best lah weyh wa ckp sama lu....hahaha
btw aku kena jugak sekolah kan..sebab nak jadia anak bangsa yang menegak kn ekonomi negara
:face56:..#ayattakbolehbla
hahaha...okey lah aku nak post tu jep ....
akhirkata dari aku assalammualikum...
Photobucket

Labels: