Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



puasa sepnjang bulan rejab hingga bulan ramadan menjelma & hari yang meletih kan

assalammualikum ....

huh :face65: ... hari ini hari meletihkan bagi aku .. sebab start bulan rejab hingga bulan ramadan aku akan berpuasa ... dan setiap hari sangat meletihkan ... maybe sebab penyakit yang ada dalam diri aku .. aku akan merasa mengigil tanpa sebab ... mata aku akan keatas ... merasa lelah ... merasa tidak sedap hati:face65: ....

tapi aku kan kuatkan semangat untuk terus berpuasa :face24: .... dan sekarang ini pun aku tengah menggigil dan merasa tidak sedap hati .. tapi aku buat-buat cool ... :face64:
hah .... letih sebab balik sekolah jalan kaki dicahaya matahari yang terik dan menguji kesabaran melihat kawan-kawan makan pada waktu rehat .. dalam diri aku itu hanya cobaan dan rintangan yang harus aku kuatkan semnagat ...

walaubagaimana pun ,aku akan tetap usaha .. tapi kadang-kadang lapar jugak sebab aku tak sahur... waktu buka puasa pun takada lauk yang ibu aku masak .. dan hanya minum air milo dan makan yang ada sahaja ... kalau takada minum milo panas je lah ~

tapi itu tidak pernah mematahkan semangat aku ... huh okey lah takada apa-apa yang nak di type nya lagi so nak undur kan diri and assalammualikum :face64:

p/s : tadi petang aku jumpa sem my bf lah .. and hari esok pukul 3 pagi .. bf aku cakap ada gerhana ..wow :r: sangat teruja dan aku mahu lihat :face64:
Photobucket

Labels: