Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



events tak serupa bikin

assalammualikum:face75:

okey aku nak luah kan pasal event ...:face46:

bukan event untuk blogger btw event yang kat facebook tu....aku paling menyampah bila event tak serupa bikin:face60:
mana taknya diaorang event kat facebook semua disebabkan nak suruh orang add dia punya facebook tu...:face56:

kadang berlambak kat facebook aku tu event .. ingat event macam bestlah sangat..tapi :face60:
haram kejadah suruh add facebook korangkan...ish2...lain kali takpayahlah oleh kerana nak tambahkan friend kat facebook korang tu .. sampai sangup event segala....kalau reunion tak pelah jugak .... :face67:

so kalau korang baca post kat blog aku ni dan rasa terkena batang hidung sendiri jangan salah kan aku...salah kan diri korang sindiri okey..
akhirkata assalammualikum..

p/s : ceh cakap macam orang besar tetapi baru umur 14 tahun kut :face60:

Photobucket

Labels: