Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



ada kah aku tomboy kah ? erk ... (shock)


assalammualikum and hye you all yang visit my blog ...

terkejut tak tenguk aku punya title tu ... kalau tak terkuzut buat lah muka terkuzut okey :face64:
okey budak kat sekolah pangil aku tomboy ... yang tu untuk budak yang anti sama aku je ....

yang lain tidak anti sama aku ... sebab cara jalan aku tak sama macam perempuan .. aku tak jalan lengang lengok macam budak perempuan yang biasa aku tengok kat sekolah .. and sesetegah budak permpuan asal nampak lelaki suka jadi siput sedut tidak bertaulia .. lagi-lagi budak form atas ... :face50:

tapi aku sebab dah ada pakwe tak boleh buat macam itu .. tapi kalau takda pakwe pun aku tak akan buat macam tu .. bagi aku macam perempuan murahan ..,:face67:

dan lagi satu aku penah belasah budak sampai masuk hospital :face27:
sebab masa tu aku gaduh dengan dia kat taman so tidak boleh amik tndakan sekolah lah kan :face46:
hahaha .. padan muka budak tu ... suka sangat kacau aku kan .. so amik kau kena dengan aku ..
jangan cabar anak MOHAMMAD HISHHAM ...
nama aku NUR HIDAYAH mean CAHAYA PETUJUK ... tapi ada ke CAHAYA DAN PETUNJUK .. (what) #slap

tomboy kat sekolah budak lelaki jep selalu pangil .. tapi budak lelaki yanga anti sama aku jelah ... aku jalan and lari macam pelesit ... sekejap ada kat sini sekejap ada kat sana ... haha
jalan aku laju tak suka jalan lambat - lambat ...

aku ada satu gelang tangan yang setiap hari aku bawa pergi sekolah .. tapi tak kene rampas pun .. kalau budak lain kena rampas .. gelang tu bentuk iron man 2 ... setiap kali orang cakap kat aku macam ini *WOI ! PEREMPUAN* nanti gelang nie akan terbuka lalu jatuh ...
hebat ark gelang tu .. haha

kalau aku buat keje perempua exmple masak , kemas rumah . basuh baju or ect ..
nanti mulalah alahan aku iaitu selsema ... (omg)
tapi aku kalau jalan still pakai tudung okey (pce)
tapi jalan pun boleh lah sopan sikitkan ... hahaha ..

tapi kau oranag janganlah ingat aku ni tomboy ... maybe sifat aku ni terikut dengan abang sebab aku rapat dengan abang ... so jadi lah kelelakian sikit kan .. haha .. aku pantang kalau orang buli kawan aku aku akan sound dia cukup2 ...
hehe ...

okey lah aku akhiri dengan assalammualikumwarahmatuwahiwabarokatu .... pce no war

Photobucket

Labels: