Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



28/06/2011 (selasa)

assalammualikum . heyyo you all .

hari ni takada apa yang best just cerita apa yang berlaku dirumah pada pagi tadi and mahu ceritakan hal yang terjadi disekolah ,

okey macam biasa aku bangun pagi pukul 6 . 33 am . sempat gosok baju sekolah lagi tu . mandi dalam 1 jam . tunggu abah bersiap dekat setegah jam . sampai school dalam 5 minit . sebab dekat je kan . kat sekolah tadi semua nya so far so good je . tak ada apa - apa pun .

masa subjek first iaitu pendidikan sivik (PK) ckgu tak masuk so bising lah sampai habis masa , and masa subjek sain masuk lab . ades aku teringat kan si dia aka (BF) . cemeng betiul aku ni . aku terigat kan dia nak pindah so aku sedih lah kan . wah dalam lab nagis . orang duduk belajar aku duduk nagis sampai habis masa . miahahhaa . #gedikkauminah .

dah waktu rehat . tak nagis sebab buat - buat cool tapi still fikir pasal dia . ngek ! apa lah aku ni dah tangkap agau lebih ni . hehe . biasa lah . tapi waktu sejarah . wah agak membosankan bagi aku . sampai sejarah aku dapat keputusan yang sangat ew ! susah nak cakap . so aku buatlah keje sejarah yang selama nie aku suka tertanggung dan hampir siap okey .

waktu BM pulak aku just baca and conting aku punya betis (bhg kaki ) . sebab tak ada kertas . hehe . kalau nak tengok apa yang aku conting kau orang boleh datang rumah aku . (XD) . waktu math (M3) aku terpaksa berdiri sebab lupa nak bawak jangka tolok . ades ! masalh betul cikgu cina nie . aku terlupa bawa kut ! tapi nasib baik sekejap jep . huh ! selamat .

waktu geografi (GG) . ya ' allah ! aku ingatkan nak tidur . sebab aku lagi suak tidur waktu belajar bila time exam dop garu kepala . miahahaha . #budakkuattidur .
and balik rumah abang aku amik . good ar ! bagus ! aku malas nak jalan kaki . dan balik rumah mahu relex buat keje school yang tertanggung and chat sama si dia ayanga ku sayang sangat - sangat , hehe . ngek !

okey lah tu je nak cerita mahu off and amik adik kecik kat school agama . bubye . and assalammualikum .
Photobucket

Labels: