Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



mahu maki...melepas kan geram

assalammualikm....
hari ini aku mahu bermaki hamun seperti orang yang tidak bertaulilah pada seorang budak yang semangnya sial...
yang bernama ******....
dia ue macam sial tahu tak...aku ni dah memang rapat dengan pakwa die kan...so apa salah nya aku naik moto dengan pakwa dia...pakwa dia tu bukan nya beso sangat pun badan kurus jep....lagi un bukannya ak rapat,pegan2 dan peluk2 pakwa dia uh..aku pun tidak hingin mahu peluk pegang or wat pada lelaki...sebab bukan MUHRIM.....

kalau aku suka pakwe kau dah lama aku naik moto dengan dia lah weyh....
kau pag2i buta mahu maki hamun aku kenapa...???!!!!
dah lah mahu maki hamun aku sik bagi salam....

kenak masa ary marek kitak sik marah biak yang mahu rampas pakwe kau....???
kenak???kenak???kenak wahai datin ******.....*kononnya mahu jadi datin...sik layak lah kitak*


lain kali jaga pakwa kau uh betul2....biasa lah kita orang dah kawan lama memang lah macam tu..
ish2...koe jgn nak wat batak dengan ak lah weyh....
menyampah tahu ark....sudah lah ak malas nak cerita pasal kau lagik...
you and your love aka ***** can hell lah weyh....
bodos punya permpuan,,,,

p/s : si dia tiada di sini....hai...bila nya mahu balit sitok...???=.='

Labels: