Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



kawaii

ASSALAMMUALIKUM




c/o
kawaii no kawaii
comelnya henset ku ini
tapi ku dah tak tahan lagi
asyik nak berdering-dering
dari pagi hingga petang
aku asyik berfikir
patutkah aku melarikan , diri dari banyanganmu
dari petang hingga malam
hati ku tak rasa tenang
sudah ku katakn kepadamu , aku masih lagi muda
tak perlulah kau menjemput aku lagi
tak perlulah kau sentiasa menemani aku lagi
kerana kita teman biasa
dan seperti kawan-kawan saja
janganlah janganlah janganlah
engkau marah hanya kerana cinta mu ditolak
c/o 2
kawaii no kawaii
comelnya henset ku ini
telah ku katakan padanya
kita cuma teman biasa
fahamilah akan perasaan aku
fahamilah juga impian yang ku kejari
kerana kita hanya manusia biasa
ouh ouh..

c/o
c/o 2
ouh oooo ouh oooo ouh

honto ni ne honto ni
bukannya engkau aku benci
cuma belum masanya lagi
untuk kau ku bersemi

c/o

c/o 2

c/o
c/o2

kita cuma teman biasa
kita cuma teman biasa






Labels: