Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



aku tak tido untuk satu hari

assalammuaikum.....:face75:

kenapa aku tak boleh tido ni...adoi aiii...
peliklah...aku tengok family yg lain dha tido aku jem blom ...
cemburu aku tau....:face60:

tapi nasib baik aku ada blog dan ada kawan-kawan yang mempunyai blog
aman sikit..boleh baca publish dia orang...:face64:
dalam masa yang sama aku dah pandai make up kan aku punya blog...
skunk nieh dah cntik kan saya punya blog...:face64:

tema saya buat wrna biru....:face40:
saya sebanarnya tidak suka warna biru..
tp bila tgk je blog saya wrna biru rasa tenang jep...:face50:
sekalang nieh saya suka sangat dengan blog saya..

saya akan make up blog saya supaya jadi cntik...
hehehe....dah saya nak buat chat box pulak...
saya undurkan diri dulu yaw..assalammualikum...

p/s :133: baik kata ganti diri aku terus saya...hahhaa
pendirian tidak tetap..:10:

Labels: