Owner Post Them Follow Dash



YAya IEdayah
YAya IEdayah;

Bonjour!



Strive for your dreams, Work hard to get what you like, Otherwise you'll be forced to just like what you get.

Tagboard

Speak clearly, if you speak at all; Carve every word before you let it fall



I'm happy

assalammualikum n selamat pagi...
hari ini aku nak kongsi kegembiraan aku kepada kau orang...
kat sekolah tadi ade mata pelajaran math.....
aku ni terlalu bodoh untuk math sebab setiap kalai mata pelajaran math akau aja yang kene marah dengan ckgu
tapi hari ini aku dapat pujian...perh senyum sampai ke telinga...
hahaha...


pada waktu itu cikgu ade buat quiz....
aku yang kurang pandai atau aku gelar kan diri kau nie bodoh pun join sekali....
cikgu bagi lah soalan,,
pastu degna hati yang bangga aku punjawap
setlah selesai menjawap aku pergi kat cikgu nak tanya sama ade betul jawpan nya atau pun tidak..
sekali ckgu snyum tajam kat aku...
dan kata tahnia...sebab aku betul..aku yang bangap nie adalah orang yg first menghatar soalan
yang budak pandai tu semua takboleh jawap
aku dengan bangga dan teripa kerana dapat pujian dari ckgu...
selalu kne kutuk dgn kwn n ckgu dan sekarang n akhirnya..jadi budak kebangaan ckgu dalam sbjek math...


Labels: